Brak produktów w koszyku!
Suma częściowa | 0,00 € |
---|---|
Suma | 0,00 € |
Zazwyczaj istnieje możliwość poproszenia o zmianę adresu dostawy (jednak może to podlegać pewnym ograniczeniom w zależności od obszaru).
Jeśli po złożeniu zamówienia w systemie LeSAC zechcesz zmienić adres dostawy, przypominamy, że zmiana ta nie będzie możliwa do momentu realizacji zamówienia w naszym magazynie, a dopiero po przekazaniu towaru kurierowi i rozpoczęciu przewozu.
Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta ([email protected]), podając numer wysyłki zamówienia, który otrzymasz w wiadomości e-mail.
Nasi pracownicy przekażą prośbę o zmianę adresu kurierowi.
Jako nadawca przesyłki LeSAC będzie musiał zwrócić się z tą prośbą do spedytorów.
Zmiana adresu spowoduje niewielkie opóźnienie w dostawie ze względu na czas realizacji zamówienia przez firmę kurierską.