Brak produktów w koszyku!
Suma częściowa | 0,00 € |
---|---|
Suma | 0,00 € |
Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:00.
Kurier pojawi się po raz pierwszy w domu klienta, aby dostarczyć towar. W przypadku nieobecności Klienta, druga próba odebrania przesyłki nastąpi w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli druga próba również się nie powiedzie, zamówienie zostanie przekazane do magazynu. Klient ma 3 dni na skontaktowanie się z GLS/biurem obsługi klienta i ustalenie nowego terminu doręczenia. Jeżeli pomimo naszych starań nie uda się dostarczyć przesyłki, zostanie ona odesłana do nadawcy. Aby uniknąć opóźnień w dostawie, zachęcamy Państwa, w miarę możliwości, do zamawiania dostaw pod adresy, pod którymi w ciągu dnia pracują pracownicy.