Dostawa i wysyłka

Co się stanie, jeżeli nie będzie mnie w domu w momencie dostarczenia przesyłki?

Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:00.

Kurier pojawi się po raz pierwszy w domu klienta, aby dostarczyć towar. W przypadku nieobecności Klienta, druga próba odebrania przesyłki nastąpi w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli druga próba również się nie powiedzie, zamówienie zostanie przekazane do magazynu. Klient ma 3 dni na skontaktowanie się z GLS/biurem obsługi klienta i ustalenie nowego terminu doręczenia. Jeżeli pomimo naszych starań nie uda się dostarczyć przesyłki, zostanie ona odesłana do nadawcy. Aby uniknąć opóźnień w dostawie, zachęcamy Państwa, w miarę możliwości, do zamawiania dostaw pod adresy, pod którymi w ciągu dnia pracują pracownicy.

Przewiń do góry