Zwroty

ŻĄDANIE ZWROTU:

ZAMÓWIENIA ONLINE Z BEZPOŚREDNIĄ WYSYŁKĄ DO KLIENTA KOŃCOWEGO

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.

Informujemy, że koszty przesyłki zwrotnej wynoszące 5,00 € za każdą przesyłkę ponosi Klient i zostaną one odliczone bezpośrednio od ceny zakupu zwracanego produktu. Przykład: jeśli zwrócisz torbę zapłaconą za 100,00 €, zwrot zostanie dokonany poprzez zaksięgowanie kwoty 95,00 €   od wybranej przez Ciebie metody płatności (np. użytej karty kredytowej lub konta PayPal)

ZAMÓWIENIA ONLINE Z ODBIOREM W SKLEPIE:

ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH OPŁACONYCH ONLINE , ALE ODBIORU W SKLEPIE NIE MOŻNA ZWRÓCIĆ W SKLEPIE, należy jednak postępować zgodnie z tą samą procedurą zwrotu, co w przypadku zamówień wysyłanych na adres prywatny. Następnie należy zapoznać się z zasadami zwrotu wymienionymi poniżej („Jak złożyć wniosek o zwrot”).

PRODUKTY WADLIWE:

Masz prawo zwrócić każdy produkt, który otrzymałeś, a który okazał się wadliwy lub został przez nas wysłany nieprawidłowo. W takim przypadku zachęcamy do złożenia wniosku o zwrot online (szczegółowa instrukcja poniżej), podając odpowiedni powód zwrotu i dołączając wyłącznie zdjęcia wadliwego produktu. Zastrzegamy sobie prawo do rozpatrzenia Twojego wniosku przed rozpoczęciem procedury zwrotu. Magazyn LE SAC przyjmie zwrócone produkty, zastrzegając sobie prawo do sprawdzenia ich wadliwości. Po przyjęciu zwrotu LE SAC zwróci kwotę zapłaconą za zakup zwracanych produktów. Jeśli kupiłeś wadliwy produkt w sklepie, możesz go zwrócić do tego samego sklepu lub innego sklepu LE SAC wraz z paragonem, aby ocenić uszkodzenie i umówić się na ewentualną wymianę/wystawienie bonu zakupowego. Jeśli nie możesz udać się osobiście do jednego ze sklepów w Mediolanie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta w celu przeprowadzenia procedury zwrotu, dołączając zdjęcie wadliwego produktu i paragon.

OGÓLNE WARUNKI ZWROTU JEDNEGO LUB WIĘCEJ PRODUKTÓW:

 

Informujemy, iż aby odstąpić od umowy i skorzystać ze szczegółowej procedury zwrotu, konieczne jest spełnienie następujących warunków:

  • Wniosek o zwrot musi zostać złożony w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru, a produkt musi zostać dostarczony kurierowi w ciągu 14 dni kalendarzowych od naszej autoryzacji zwrotu.
  • Informujemy, że koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
  • Zwracane produkty muszą zostać zwrócone w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane, tj. w idealnym stanie, wraz ze wszystkimi elementami: wszystkie etykiety dołączone do produktu nie mogą być zerwane, produkty muszą być nowe i nieużywane, w oryginalnym opakowaniu i z dołączoną instrukcją. W przeciwnym wypadku nie będziemy mogli przyjąć Twojego zwrotu (ani dokonać należnego zwrotu pieniędzy).
  • Zwrot można wysłać tylko z kraju (Kraj)   gdzie złożyłeś zamówienie .
  • SAC zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zwrotów wysłanych za pośrednictwem innych firm kurierskich niż te wskazane w wiadomości e-mail zawierającej instrukcję zwrotu. Zrozumiałe jest, że ryzyko związane z transportem zwrotnym produktów ponosisz w całości na własny koszt.
  • Jeżeli dokonany przez Ciebie zwrot nie spełnia powyższych warunków, produkt zostanie odesłany do Ciebie, a zwrot pieniędzy nie zostanie zrealizowany.
  • Magazyn LE SAC przyjmie zwrócone produkty, zastrzegając sobie prawo do sprawdzenia ich integralności. Po przyjęciu zwrotu zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za zakup zwracanych produktów. Zwrot zostanie dokonany poprzez zwrócenie zapłaconej kwoty na użytą metodę płatności (np. kartę kredytową lub konto PayPal).

 

JAK OTWORZYĆ WNIOSEK O ZWROT ONLINE :

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, przejdź do swojego konta osobistego, wejdź w „HISTORIĘ ZAMÓWIEŃ” > „Zwroty” i postępuj zgodnie z instrukcjami, podając powód zwrotu. Zwrot zostanie zrealizowany za pośrednictwem Poste Italiane lub firmy kurierskiej, w zależności od rozmiaru i liczby pudeł.

  • W przypadku zwrotu za pośrednictwem Poste Italiane możesz zanieść paczkę do jednego z lokalnych urzędów pocztowych wraz z etykietą zwrotną, która zostanie do Ciebie wysłana e-mailem (w ciągu 24 godzin od otwarcia przesyłki zwrotnej) lub którą znajdziesz w swoim koncie -> sekcja zwroty. Przy odbiorze przesyłki nie będziesz musiał płacić żadnej opłaty pocztowej.
  • W przypadku zwrotu za pośrednictwem firmy kurierskiej, kurier właściwy odbierze towar spod wskazanego przez Ciebie adresu w ciągu 2–3 dni roboczych od zatwierdzenia zwrotu. Nie ma możliwości wyboru dnia i godziny. Jeśli pierwsza próba się nie powiedzie, druga próba zostanie podjęta następnego dnia roboczego (z wyjątkiem lokalizacji obsługiwanych co 48/72H). Jeżeli nie udało Ci się dostarczyć przesyłki zwrotnej kurierowi, możesz zamówić nowy odbiór osobisty, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta ( [email protected] ), podając numer zamówienia, którego nie udało Ci się dostarczyć kurierowi.

Przypominamy, że produkt, który chcesz zwrócić, musi zostać odesłany do Le SAC w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu autoryzacji zwrotu.

DALSZE SPECYFIKACJE ZWROTU:

ZWROTY BUTÓW:

Obuwie musi zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu. Zwrot może zostać odrzucony, jeżeli opakowanie jest uszkodzone. Produkty te muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, starannie zapakowane i umieszczone w pudełku tekturowym. Nie używaj pudełka po butach bezpośrednio jako opakowania do wysyłki zwrotu, w przeciwnym razie będziemy zmuszeni je odrzucić.

Buty nie mogą być nigdy używane. Wszelkie testy produktu muszą być przeprowadzane na czystej podłodze.

ZWROTY TORB/PLECAKÓW:

Torby (damskie i męskie), plecaki, teczki i wszelkie podobne wyroby skórzane muszą zostać zwrócone wraz ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami dołączonymi do produktu (na przykład: odpinanym paskiem na ramię, zawieszkami itp.), a także z papierem lub wypełnieniem użytym wewnątrz produktu, aby zachować jego kształt i zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.

ZWROTY PASKÓW:

Produkty te muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu/tkaninie i NIE MOGĄ BYĆ MODYFIKOWANE (np. skracane, dodawane dziurki itp.).

ZWROTY ODZIEŻY:

Każdy przedmiot musi zostać zwrócony wraz ze wszystkimi metkami i etykietami, a także ze wszystkimi oryginalnymi opakowaniami i akcesoriami (workami przeciwkurzowymi, wieszakami, pokrowcami na ubrania itp.) otrzymanymi wraz z zamówieniem.

Produkt nie mógł być nigdy używany, za wyjątkiem dowodu użytkowania. Produkt nie może być prany, prasowany i/lub poddawany jakiejkolwiek obróbce.

Stroje kąpielowe i bieliznę (bikini, slipy, bokserki itp.) należy przymierzać na własnej bieliźnie. LE SAC przyjmie zwrócone produkty, zastrzegając sobie prawo do sprawdzenia, czy zostały zwrócone jako nowe. W tym celu właściwe będzie zabezpieczenie oryginalnych opakowań produktów innymi opakowaniami ochronnymi, które zachowają ich integralność, a także zabezpieczą je przed zapisem lub etykietami. Niedostosowanie się do powyższych warunków będzie skutkowało odmową przyjęcia zwrotu i poniesieniem przez Państwa kosztów wysyłki.

ZWROT BAGAŻU:

Produkt bagażowy nie może być w żaden sposób używany, w szczególności koła nie mogą wykazywać najmniejszych śladów zużycia (wszelkie próby holowania należy przeprowadzać na czystej podłodze w pomieszczeniu).

Jeżeli zamek szyfrowy jest obecny, nie należy go zmieniać, pozostawiając ustawienie początkowe „000”. W przypadku kłódki należy ją zwrócić wraz ze wszystkimi oryginalnymi kluczami.

Jeżeli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne pudełko (ponieważ zostało ono zaprojektowane tak, aby zapewnić odpowiednią ochronę na czas transportu), wraz z oryginalnymi etykietami/metkami, akcesoriami, instrukcją użytkowania i kartami gwarancyjnymi.

ZWROT PERFUM:

Ze względów higienicznych i zdrowotnych zwracane perfumy muszą być w oryginalnym stanie, nie mogą być: otwierane, testowane ani używane, a także nie mogą mieć wgnieceń, zarysowań ani żadnych śladów zużycia, które mogłyby wpłynąć na ich przydatność do sprzedaży.

Ponadto perfumy muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu, kompletnym w każdym calu (z nienaruszonym celofanem i pudełkiem).


WYŁĄCZENIA:

Zgodnie z art. 59 Kodeksu konsumenckiego prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku, gdy Konsument zakupił towary szyte na miarę, spersonalizowane lub towary w zapieczętowanym opakowaniu, których nie można zwrócić ze względu na względy higieniczne lub ochronę zdrowia, a które zostały otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to również niektórych artykułów z działu Bielizna, jeśli jest to wyraźnie wskazane w karcie produktu, takich jak maseczki ochronne i żele dezynfekujące.

JAK ANULOWAĆ ZWROT

Jeżeli po zakończeniu procedury zwrotu na Twoim koncie zdecydujesz się na zatrzymanie towaru, możesz to zrobić i nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami. Po prostu powiadom nas o zamiarze zaprzestania zwrotu przedmiotu, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [email protected]

Jeśli wybrałeś opcję odbioru domowego, nie możemy zmienić terminu odbioru. Gdy kurier będzie przejeżdżał obok Twojego domu, możesz dać mu znać, że podjąłeś decyzję o przyjęciu zamówienia.

Należy pamiętać, że prośba o zwrot pozostanie otwarta na Twoim koncie. Tego ustawienia nie można zmienić, nawet jeśli zamówienie nie zostało faktycznie zwrócone.

CZAS I METODY ZWROTU

LE SAC odbierze zwrócone produkty i przeprowadzi kontrolę jakości w celu zweryfikowania ich faktycznej niezgodności. Zwrot środków nastąpi w formie zaliczenia kwoty zapłaconej przez Klienta za zakup towarów, zgodnie z wybraną przez Klienta metodą płatności.

Zwrot zostanie dokonany w ciągu 14 dni od daty odebrania zwrotu przez kuriera. Rzeczywisty czas ponownego zaksięgowania wydanej kwoty będzie zależał od użytej metody płatności (karta kredytowa, PayPal, AmazonPay itp.) i czasu Twojego banku. W przypadku darowizny zwrot kwoty zostanie dokonany osobie, która dokonała płatności.

WAŻNE INFORMACJE

Przed wysłaniem do klienta wszystkie artykuły są sprawdzane pod kątem wad jakościowych. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby kolory produktów prezentowanych na naszej stronie były jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych. Nie możemy jednak zagwarantować, że kolor wyświetlany na Twoim ekranie będzie idealnie odpowiadał rzeczywistemu produktowi.

Aby proces zwrotu przebiegł jak najszybciej, zachęcamy do wysłania wszystkich towarów podlegających wymianie w jednej przesyłce. Aby zminimalizować ryzyko uszkodzenia produktów, zalecamy wysyłkę w tym samym pudełku, w którym zostały otrzymane. Jeśli pudełko nie będzie już dostępne, przedmioty będzie można wysłać w innym opakowaniu, co zapewni im odpowiednią ochronę. Zwroty towarów uszkodzonych, poplamionych lub zmienionych mogą zostać odrzucone i nie podlegać zwrotowi.

Nasz magazyn przyjmie zwrócone produkty i przeprowadzi kontrolę jakości w celu zweryfikowania ich faktycznej niezgodności. Zwrot środków nastąpi w formie zaliczenia kwoty zapłaconej przez Klienta za zakup towarów, zgodnie z wybraną przez Klienta metodą płatności. W przypadku zakupu opłaconego kartą kredytową, czas zwrotu będzie zależał od rodzaju użytej karty kredytowej, ale zwrot nastąpi w ciągu dwóch wyciągów bankowych.

GWARANCJA PRAWNA SPRZEDAWCY

Sprzedawca udziela, zgodnie z Dyrektywą 1999/44/WE, gwarancji prawnej na produkt z tytułu niezgodności tego produktu z właściwościami przewidzianymi w umowie sprzedaży. Gwarancja umożliwia Kupującemu, w przypadku wystąpienia wad zgodności produktu z umową, uzyskanie naprawy lub wymiany produktu, obniżenia ceny lub rozwiązania umowy zgodnie z postanowieniami ww. dyrektywy. W każdym razie jakiekolwiek użytkowanie towarów w sposób niezgodny z przeznaczeniem ustalonym przez Sprzedawcę/Producenta nie jest objęte gwarancją. W odniesieniu do szkód wyrządzonych przez produkt stosuje się postanowienia dyrektywy 85/374/EWG. Sprzedawca, jako dystrybutor, zwalnia się z odpowiedzialności poprzez wskazanie nazwy Producenta.  

Przewiń do góry