Brak produktów w koszyku!
Suma częściowa | 0,00 € |
---|---|
Suma | 0,00 € |
ZAMÓWIENIA ONLINE Z BEZPOŚREDNIĄ WYSYŁKĄ DO KLIENTA KOŃCOWEGO
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu otrzymany produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Informujemy, że koszty przesyłki zwrotnej wynoszące 5,00 € za każdą przesyłkę ponosi Klient i zostaną one odliczone bezpośrednio od ceny zakupu zwracanego produktu. Przykład: jeśli zwrócisz torbę zapłaconą za 100,00 €, zwrot zostanie dokonany poprzez zaksięgowanie kwoty 95,00 € od wybranej przez Ciebie metody płatności (np. użytej karty kredytowej lub konta PayPal)
Zwrot będzie dotyczył kosztu zakupionych i zwróconych towarów, a nie kosztów poniesionej wysyłki (również w tym przypadku kwota 5,00 € obowiązuje dla wszystkich zakupów o wartości poniżej 100,00 €).
PRODUKTY WADLIWE:
Masz prawo zwrócić każdy produkt, który otrzymałeś, a który okazał się wadliwy lub został przez nas wysłany nieprawidłowo. W takim przypadku zachęcamy do złożenia wniosku o zwrot online (szczegółowa instrukcja poniżej), podając odpowiedni powód zwrotu i dołączając wyłącznie zdjęcia wadliwego produktu. Zastrzegamy sobie prawo do rozpatrzenia Twojego wniosku przed rozpoczęciem procedury zwrotu. Magazyn LE SAC przyjmie zwrócone produkty, zastrzegając sobie prawo do sprawdzenia ich wadliwości. Po przyjęciu zwrotu LE SAC zwróci kwotę zapłaconą za zakup zwracanych produktów. Jeśli wadliwy produkt został zakupiony w sklepie, możesz go zwrócić do tego samego sklepu lub innego sklepu LE SAC wraz z paragonem, aby ocenić uszkodzenie i umówić się na ewentualną wymianę/wystawienie bonu zakupowego. Jeśli nie możesz udać się osobiście do jednego ze sklepów w Mediolanie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta w celu przeprowadzenia procedury zwrotu, dołączając zdjęcie wadliwego produktu i paragon.