Zwroty i refundacje

Jak otworzyć wniosek o zwrot

JAK OTWORZYĆ WNIOSEK O ZWROT ONLINE :

Aby złożyć wniosek o zwrot, należy poinformować firmę LE SAC (LE SAC Srl, Mediolan (MI) Via Benigno Crepi 57 - e-mail: [email protected] ) o decyzji odstąpienia od umowy w drodze wyraźnego oświadczenia w tej sprawie (na przykład listem wysłanym pocztą lub pocztą elektroniczną); w razie potrzeby Klient może skontaktować się z firmą LE SAC pod adresem [email protected] , aby poprosić o formularz umożliwiający skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy.

Jeżeli Klient jest zarejestrowany, może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy poprzez wejście na swoją strefę osobistą, otwarcie zakładki „HISTORIA ZAMÓWIEŃ”, a następnie zakładki „ZWROTY” i postępowanie zgodnie z instrukcją, podając przyczynę.

Zwrot zostanie zrealizowany za pośrednictwem Poste Italiane lub firmy kurierskiej, w zależności od rozmiaru i liczby pudeł.

  • W przypadku zwrotu za pośrednictwem Poste Italiane możesz zanieść paczkę do jednego z lokalnych urzędów pocztowych wraz z etykietą zwrotną, która zostanie do Ciebie wysłana e-mailem (w ciągu 24 godzin od otwarcia przesyłki zwrotnej) lub którą znajdziesz w swoim koncie -> sekcja zwroty. Przy odbiorze przesyłki nie będziesz musiał płacić żadnej opłaty pocztowej.
  • W przypadku zwrotu za pośrednictwem firmy kurierskiej, kurier właściwy odbierze towar spod wskazanego przez Ciebie adresu w ciągu 2–3 dni roboczych od zatwierdzenia zwrotu. Nie ma możliwości wyboru dnia i godziny. Jeśli pierwsza próba się nie powiedzie, druga próba zostanie podjęta następnego dnia roboczego (z wyjątkiem lokalizacji obsługiwanych co 48/72H). Jeżeli nie udało Ci się dostarczyć przesyłki zwrotnej kurierowi, możesz zamówić nowy odbiór osobisty, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta ( [email protected] ), podając numer zamówienia, którego nie udało Ci się dostarczyć kurierowi.

Przypominamy, że produkt, który chcesz zwrócić, musi zostać odesłany do Le SAC w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu autoryzacji zwrotu.

Jak dokładniej określono w warunkach „ Prawa do odstąpienia od umowy ”, koszty wysyłki zwrotnej organizowanej przez LE SAC, wynoszące 5,00 € za każdą pojedynczą przesyłkę, ponosi Klient i zostaną odliczone bezpośrednio od kwoty zakupu zwracanego produktu. Przykład: jeśli Klient zwróci torbę zapłaconą za 100,00 €, zwrot pieniędzy zostanie dokonany poprzez zwrócenie kwoty 95,00 € na wybraną metodę płatności.

W przypadku gdy Klient dokona zwrotu nie stosując się do powyższej procedury i wyśle towar za pośrednictwem własnej firmy kurierskiej, odpowiedzialność za transport będzie nadal ponosił Klient .

DALSZE SPECYFIKACJE ZWROTU:

ZWROTY BUTÓW:

Obuwie musi zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu. Zwrot może zostać odrzucony, jeżeli opakowanie jest uszkodzone. Produkty te muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu, starannie zapakowane i umieszczone w pudełku tekturowym. Nie używaj pudełka po butach bezpośrednio jako opakowania do wysyłki zwrotu, w przeciwnym razie będziemy zmuszeni je odrzucić.

Buty nie mogą być nigdy używane. Wszelkie testy produktu muszą być przeprowadzane na czystej podłodze.

ZWROTY TORB/PLECAKÓW:

Torby (damskie i męskie), plecaki, teczki i wszelkie podobne wyroby skórzane muszą zostać zwrócone wraz ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami dołączonymi do produktu (na przykład: odpinanym paskiem na ramię, zawieszkami itp.), a także z papierem lub wypełnieniem użytym wewnątrz produktu, aby zachować jego kształt i zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.

ZWROTY PASKÓW:

Produkty te muszą zostać zwrócone w oryginalnym opakowaniu/tkaninie i NIE MOGĄ BYĆ MODYFIKOWANE (np. skracane, dodawane dziurki itp.).

ZWROTY ODZIEŻY:

Każdy przedmiot musi zostać zwrócony wraz ze wszystkimi metkami i etykietami, a także ze wszystkimi oryginalnymi opakowaniami i akcesoriami (workami przeciwkurzowymi, wieszakami, pokrowcami na ubrania itp.) otrzymanymi wraz z zamówieniem.

Produkt nie mógł być nigdy używany, za wyjątkiem dowodu użytkowania. Produkt nie może być prany, prasowany i/lub poddawany jakiejkolwiek obróbce.

Stroje kąpielowe i bieliznę (bikini, slipy, bokserki itp.) należy przymierzać na własnej bieliźnie. LE SAC przyjmie zwrócone produkty, zastrzegając sobie prawo do sprawdzenia, czy zostały zwrócone jako nowe. W tym celu właściwe będzie zabezpieczenie oryginalnych opakowań produktów innymi opakowaniami ochronnymi, które zachowają ich integralność, a także zabezpieczą je przed zapisem lub etykietami. Niedostosowanie się do powyższych warunków będzie skutkowało odmową przyjęcia zwrotu i poniesieniem przez Państwa kosztów wysyłki.

ZWROT BAGAŻU:

Produkt bagażowy nie może być w żaden sposób używany, w szczególności koła nie mogą wykazywać najmniejszych śladów zużycia (wszelkie próby holowania należy przeprowadzać na czystej podłodze w pomieszczeniu).

Jeżeli zamek szyfrowy jest obecny, nie należy go zmieniać, pozostawiając ustawienie początkowe „000”. W przypadku kłódki należy ją zwrócić wraz ze wszystkimi oryginalnymi kluczami.

Jeżeli to możliwe, zapakuj produkt w oryginalne pudełko (ponieważ zostało ono zaprojektowane tak, aby zapewnić odpowiednią ochronę na czas transportu), wraz z oryginalnymi etykietami/metkami, akcesoriami, instrukcją użytkowania i kartami gwarancyjnymi.

WYŁĄCZENIA:

Zgodnie z art. 59 Kodeksu konsumenckiego prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku, gdy Konsument zakupił towary szyte na miarę, spersonalizowane lub towary w zapieczętowanym opakowaniu, których nie można zwrócić ze względu na względy higieniczne lub ochronę zdrowia, a które zostały otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to również niektórych artykułów z działu Bielizna, jeśli jest to wyraźnie wskazane w karcie produktu, takich jak maseczki ochronne i żele dezynfekujące.

Przewiń do góry