Brak produktów w koszyku!
Suma częściowa | 0,00 € |
---|---|
Suma | 0,00 € |
Masz jakieś pytania? Najprawdopodobniej odpowiedź znajdziesz tutaj!
ZAMÓWIENIE
DOSTAWA
JAK ZAPŁACIĆ?
PRODUKTY
ZWROT I REKLAMACJE
SZACUNEK DLA PRYWATNOŚCI
ŁĄCZNOŚĆ
OTWARCIE TSA
ZAMÓWIENIE
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Złożenie zamówienia na naszej stronie internetowej lesacoutlet.it jest bardzo proste: zapoznaj się z naszym katalogiem, przeglądając stronę i korzystając z różnych kategorii: Podróże, Obuwie, Kobiety, Mężczyźni itp. lub korzystając z funkcji „Szukaj”.
Wybierz produkty, które chcesz kupić, klikając „Dodaj do koszyka”. Teraz, gdy Twoje produkty znajdują się już w koszyku, kliknij „Kontynuuj składanie zamówienia” i pozwól, aby wskazówki poprowadziły Cię dalej.
JAK DŁUGO TRWA WYSYŁKA MOJEGO ZAMÓWIENIA?
Każde złożone zamówienie jest wysyłane do naszego magazynu w celu jego przygotowania, po zatwierdzeniu płatności.
Z reguły większość zamówionych towarów jest od ręki dostępna w naszym magazynie, co oznacza, że towary są sprawdzane, pakowane i dostarczane kurierowi w krótkim czasie. Z tego powodu nie możemy dokonać zmian w Twoim zamówieniu ani w wybranej przez Ciebie metodzie płatności i dostawy.
Wszystkie zamówienia przekazywane są kurierowi w ciągu 2 dni roboczych.
JAK ZAPŁACIĆ?
SAC oferuje pięć metod płatności:
-Karta kredytowa: Visa, Mastercard
-Konto PayPal
-Karta przedpłacona PostePay
-Przelew bankowy
-Płatność przy odbiorze (koszt 5 euro)
W przypadku płatności gotówką przy odbiorze pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 5 €. SAC zastrzega sobie prawo do cofnięcia prawa do płatności za pobraniem wszystkim Klientom, z którymi wcześniej wystąpił spór dotyczący płatności. Spośród metod płatności oferowanych na stronie www.lesacoutlet.it należy wybrać opcję „Płatność przy odbiorze” i sfinalizować zamówienie.
Po sfinalizowaniu zamówienia SAC wyśle Ci e-mail z potwierdzeniem. Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, Le SAC zastrzega sobie prawo do kontaktu telefonicznego w celu potwierdzenia złożonego zamówienia. Po zatwierdzeniu zamówienie zostanie przygotowane i wysłane najszybciej, jak to możliwe. Zapłata zostanie dokonana w momencie dostarczenia zamówienia przez kuriera. Płatności będą dokonywane WYŁĄCZNIE GOTÓWKĄ (czeki, bony i inne formy płatności nie będą akceptowane).
Prosimy przekazać kurierowi dokładną kwotę odpowiadającą zamówieniu. Kurier nie jest upoważniony do wydawania reszty.
CZY PŁATNOŚĆ JEST BEZPIECZNA?
Karta kredytowa i Paypal
Płatności na naszej stronie są całkowicie bezpieczne: Twoje dane bankowe zostaną zaszyfrowane i przesłane w postaci kodu, tak aby były całkowicie nieczytelne. SAC nie ma dostępu do danych Twojej karty kredytowej, a nasi operatorzy nigdy nie poproszą Cię o ich podanie.
Ocena
Ta opcja wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 5 €.
SAC wyśle Ci e-mail z potwierdzeniem. Płatność będzie dokonywana wyłącznie gotówką (czeki, vouchery lub inne środki płatnicze nie będą akceptowane). Prosimy przekazać kurierowi dokładną kwotę odpowiadającą zamówieniu. Kurier nie jest upoważniony do wydawania reszty.
SAC zastrzega sobie prawo do cofnięcia prawa do płatności za pobraniem wszystkim Klientom, z którymi wcześniej wystąpił spór dotyczący płatności.
Przelew bankowy
Po złożeniu zamówienia z wybraną metodą płatności otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą dane naszego banku. Nie zapomnij podać numeru zamówienia w powodzie płatności.
Po otrzymaniu przelewu zamówienie zostanie odblokowane i przygotowane.
Na dokonanie przelewu masz 3 dni, po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane, a towary wydane.
JAK UŻYĆ KODU RABATOWEGO?
Jeśli posiadasz kod rabatowy Le SAC, możesz go wpisać w koszyku przed sfinalizowaniem zamówienia, w polu „Wprowadź kod rabatowy”.
Po wpisaniu kodu kliknij „Zastosuj rabat”, a promocja zostanie bezpośrednio naliczona do kwoty Twojego koszyka.
Pamiętaj, aby ZALOGOWAĆ się na naszej stronie, w przeciwnym razie kod rabatowy nie zostanie rozpoznany.
DOSTAWA
W JAKI SPOSÓB DOSTARCZANE SĄ PRODUKTY?
SAC oferuje standardową dostawę do domu we Włoszech za pośrednictwem kuriera GLS.
Wyłącznie w Mediolanie możesz poprosić o dostawę swojego zamówienia do jednego z naszych sklepów.
JAKIE SĄ CZASY DOSTAWY?
Jeśli zapłacisz za zamówienie na stronie internetowej Le SAC kartą kredytową, kartą przedpłaconą, za pośrednictwem konta PayPal lub gotówką przy odbiorze, Twoje przedmioty zostaną natychmiast przygotowane i wysłane. Średni czas dostarczenia przesyłki do kuriera wynosi 24–48 godzin. Jeśli płacisz przelewem bankowym, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w magazynie dopiero po zaksięgowaniu przelewu.
Dostawa zostanie zrealizowana w ciągu 3–5 dni roboczych od daty wysyłki na terenie Włoch. W przypadku wysp, odległych lub trudno dostępnych obszarów dostawa może potrwać kilka dni dłużej.
Więcej szczegółów znajdziesz w punkcie GTC Le SAC Outlet.
JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?
Le SAC oferuje darmową dostawę dla zamówień powyżej 99 euro.
W przypadku zamówień o niższej wartości koszt wynosi 5 €.
JAK MOGĘ SIĘ DOWIEDZIEĆ, GDZIE ZNAJDUJE SIĘ MOJA PRZESYŁKA?
Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail, dzięki której będziesz mógł śledzić status swojej przesyłki na stronie internetowej kuriera GLS. Link ten zostanie aktywowany w ciągu 12 godzin od otrzymania wiadomości e-mail. Jeśli nie znajdziesz śledzenia po kliknięciu, spróbuj ponownie za kilka godzin.
CO SIĘ DZIEJE, JEŚLI NIE BĘDZIE MNIE W DOMU W CZASIE DORĘCZENIA MOJEJ PACZKI?
Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:00.
Kurier pojawi się po raz pierwszy w domu klienta, aby dostarczyć towar. W przypadku nieobecności Klienta, druga próba odebrania przesyłki nastąpi w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli druga próba również się nie powiedzie, zamówienie zostanie przekazane do magazynu. Klient ma 3 dni na skontaktowanie się z GLS/biurem obsługi klienta i ustalenie nowego terminu doręczenia. Jeśli pomimo naszych starań dostawa nie powiedzie się, paczka zostanie zwrócona nadawcy. Aby uniknąć opóźnień w dostawie, zachęcamy, w miarę możliwości, do dostarczania zamówień na adresy obsługiwane w ciągu dnia.
PRODUKTY
CZY PRODUKTY LE SAC SĄ ORYGINALNE?
Le SAC gwarantuje absolutną oryginalność produktów sprzedawanych w sklepach i na stronie lesacoutlet.it. Ponadto nasi wyspecjalizowani pracownicy są zawsze do Państwa dyspozycji, aby udzielić pomocy przed, w trakcie i po dokonaniu zakupu.
ZWROT I REKLAMACJE
Czy nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu? Wybrany rozmiar nie pasuje? Nie ma problemu: możesz zwrócić zamówienie w ciągu 14 dni. Jeżeli dokonałeś zakupu w jednym ze sklepów, podejdź do kasy z paragonem. Jeżeli dokonałeś zakupu online, kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
Otwórz wniosek o zwrot na stronie „Historia zamówień”, wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić, kliknij „Otwórz procedurę zwrotu produktu” i postępuj zgodnie z instrukcjami kreatora.
ILE CZASU MAM NA ZWRÓCENIE TOWARÓW?
Na złożenie wniosku o zwrot masz 14 dni kalendarzowych od daty dostawy.
JAK DOKONUJE SIĘ ZWROT PIENIĘDZY?
Zwrot zostanie zrealizowany w tej samej formie, w jakiej opłacono zamówienie.
Zwrot środków zostanie dokonany w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.
ILE KOSZTUJE MNIE ZWROT TOWARÓW?
Koszt zwrotu wynosi 5,00 € za każdą przesyłkę (kwota ta zostanie odliczona bezpośrednio od kosztu zwróconych produktów. Przykład: jeśli zwrócisz torbę zapłaconą 100,00 €, otrzymasz zwrot pieniędzy wybraną metodą płatności w wysokości 95,00 €).
Wszelkie początkowe koszty wysyłki opłacone i/lub zapłacone przy odbiorze nie podlegają zwrotowi.
SZACUNEK DLA PRYWATNOŚCI
DLACZEGO MUSZĘ TWORZYĆ PROFIL KLIENTA?
Utworzenie Profilu Klienta umożliwia również korzystanie ze wszystkich usług oferowanych przez Le SAC: śledzenie przesyłki, możliwość zwrotu produktów, przeglądanie historii zamówień itp.
Możesz je w każdej chwili modyfikować dzięki zarządzaniu swoim Profiliem Klienta online. Można je również całkowicie usunąć z naszej bazy danych, składając prostą prośbę.
W JAKI SPOSÓB WYKORZYSTYWANE SĄ DANE OSOBOWE LUB IMIĘ I NAZWISKO Z MOJEGO PROFILU KLIENTA?
Zgodnie z art. 130 Kodeksu Prywatności, wszystkie informacje podane przez Ciebie podczas tworzenia Profilu Klienta na stronie lesacoutlet.it są wykorzystywane wyłącznie na potrzeby Twojej relacji handlowej z Le SAC, łącznie z informacjami handlowymi (lub reklamowymi) dotyczącymi produktów podobnych do zakupionych.
Informacje te nigdy nie są udostępniane ani sprzedawane osobom trzecim.
Możesz uzyskać dostęp do swoich danych i je modyfikować w dowolnym momencie.
Nie posiadamy danych bankowych (numeru karty kredytowej), ponieważ płatności są realizowane bezpośrednio za pośrednictwem naszej platformy płatniczej.
CO TO SĄ PLIKI COOKIE? JAK JE USUNĄĆ?
Aby poprawić jakość usług oferowanych naszym klientom i uniknąć konieczności podawania hasła przy każdym wejściu na stronę, używamy plików cookie. Plik cookie to plik komputerowy zapisywany na dysku twardym Twojego komputera, który umożliwia rozpoznanie Cię na stronie internetowej bez ograniczeń czasowych. Pliki cookie możesz usunąć w dowolnym momencie, wyłączając ich obsługę w swojej przeglądarce.
JAK REZYGNOWAĆ Z NEWSLETTERA?
Możesz zrezygnować z subskrypcji newslettera Le SAC, pisząc do naszego działu obsługi klienta i prosząc o anulowanie subskrypcji.
Zapomniałem nazwy użytkownika i hasła
Twoją nazwę użytkownika bardzo łatwo znaleźć: to Twój adres e-mail.
Jeśli zapomniałeś hasła, kliknij „Zaloguj”, następnie „Zaloguj się” i po wpisaniu adresu e-mail wybierz „Zapomniałeś hasła”. Następnie kliknij „Zapomniałeś hasła?” aby kontynuować. Wyślemy Ci link, który umożliwi Ci zresetowanie hasła.
ŁĄCZNOŚĆ
Możesz się z nami skontaktować pisząc na adres e-mail [email protected]
PRZEWODNIK PO ZAMKACH TSA: NIE MOGĘ OTWORZYĆ WÓZKA
Wózki łączone TSA są przeznaczone przede wszystkim na loty do/z Ameryki.
Klucz do zamka szyfrowego jest w posiadaniu wyłącznie i wyłącznie na potrzeby ewentualnych kontroli walizki przez personel lotniska.
Mając ten klucz mogą otworzyć walizkę, nie naruszając jej zawartości.
Poniżej znajdziesz instrukcję jak ustawić kombinację walizki:
1. Usuń czerwoną strzałkę, jeśli zamek ją posiada.
2. Kombinacja jest ustawiona tak, aby otwierała się przy 0-0-0. Wybierz 3 liczby, które łatwo zapamiętasz (data urodzenia, adres, itp.).
3. Szukaj przycisku lub dźwigni w pobliżu kół kombi:
- Jeśli jest przycisk, naciśnij go, aż koła obrócą się zgodnie z wybraną kombinacją, a następnie puść, aby ustawić kombinację.
- Jeśli jest drążek, przesuń go do najniższej pozycji (czasami trzeba go przesunąć do góry i w prawo), obróć koła do żądanej kombinacji, a następnie przywróć drążek do pierwotnej pozycji.
Twoja 3-cyfrowa kombinacja jest już ustawiona.